Zamieszczone przez Purchawa
interfejs USB KKL do octavi_ inna wtyczka_problem z podłącze
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftJak wtyczka jest taka duza 16 pinowa (chyba) to musi wejsc
No właśnie probowałem i niechce wejść. Wtyczki w golfie i octavi są na oko bardzo podobne, dwie wypustki na górze dalej pionowo w dół a póżniej delikatnie się schodiz do środka.
Sprawdziłem w interfejsie i w Golfie mam piny aktywne od prawej od dołu 1 i 2 a na górze 3 i 5.
W octavi natomiast 1, 3, 4 i na górze 2,3,4,5
[ Dodano: Wto 18 Wrz, 07 15:59 ]
Zamieszczone przez marekzuwtyczki nie da sie wlozyc??
Komentarz
-
-
W octavi natomiast 1, 3, 4 i na górze 2,3,4,5
ja w passacie B4 mam identyczny interface jak ty w MK3 i bez problemu obsluguje octavie - a tez mam "tylko" 4 podpiete piny w laczu/wtyczce
zadam moze glupie pytanie ale probowales obrocic wtyczke o 180 stopni i dopiero wlozyc?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Geraltja w passacie B4 mam identyczny interface jak ty w MK3
o--oooo-
----oo-o
a w golie i tak samo w interfejsie:
---o-o--
------oo
Mam info z Viakena, że tak może, tzn inne piny w octavi.
Zamieszczone przez Geraltobrocic wtyczke o 180 stopni i dopiero wlozyc
Komentarz
-
-
powiem tak: nie mam pojecia jak sa w oktavii ale na 100% moj "wtyk" ma tylko 4 piny
i bez problemu komunikowal sie zarwono z octavia 1.9TDi 130km jak i t ktra teraz kupuje czyli 1.8T - obie z 2003r
lacze oczywiscie fizycznie tez pasuje - kupowlem calosc w viakenie
kolejnosc pinow:
jelsi na wtyk patrzysz tak /-----\:
------00
---0--0-
zwroc uwage na to ze wtyczka jest rozkrecalna i mozesz przelozyc piny
instrukcje ktore gdzie powinny byc znajdziesz na interfejsie (sa namalowane)
Komentarz
-
-
techon, wydaje mi się, że problem może tkwić w budowie wtyczki. W moim na przykład musiałem wyłamać taką małą poprzeczkę. Jakby do jakiegoś zatrzasku. Widać to na foto. Albo druga opcja (to już moje domysły) Może ta "płetwa" w środku jest za długa.
A tu foto:
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
no moj wtyk wyglada identycznie a ta wylamana u ciebie czesc kiedys sama mi pekla i w tej chwili jest ale bardzo elastyczna jak widac rozmieszczenie pinow identyczne z tym co opisalem 8)
ps:
rozpiske pinow tutaj tylko musisz kliknac powiedzmy na 2 obrazek (java wiec nie moglem wkleic)
Komentarz
-
-
Geralt, Wszystko się zgadza.Poza tym, że mój to nie viaken. Sam robiłem interfejs, a wtyczkę kupiłem na alledrogo. może problem tkwi jednak w tej "płetwie" w środku wtyczki? Moja ma dokładnie 29mm i pasuje idealnie do Octavii, Fabii, Bory, Audi A6. Na takich samochodach próbowałem.Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez alfeetechon, wydaje mi się, że problem może tkwić w budowie wtyczki. W moim na przykład musiałem wyłamać taką małą poprzeczkę.
[ Dodano: Pią 21 Wrz, 07 08:28 ]
Zamieszczone przez Geraltale techon a on kupil z Viakena
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Czaderwejsc trzeba bylo podszlifowac boki
Okazało się, że plastik wtyczki był na tyle sztywny, że niechciał się poddać temu występowi. I dlatego się uginało gniazdo i chowało do środka. Przytrzymałem od drugiej stronu i jest OK.
Ciekawe czy działa? wielkie dzięki.
Komentarz
-
-
Przepraszam że nie na temat , mój vag z viakenu chodzi na vagach ale przyszły teść chciałby podpiąc swojego golfa III w TDI i nie wiem czy ze swoim kablem dam rade , jest to podstawowy model OBD 2Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
Komentarz